FAQ

Jaké jsou možnosti dopravy zboží a kolik stojí?

Dostali jste někdy balíček od České pošty do ruky? Rozhodli jsme se nespoléhat na tento všeobecně známý mýtus, a proto jsme spojili naše síly s PPL s.r.o., abychom Vám zajistili prvotřídní servis — Vaše zboží bude doručeno ve stanovený čas na určené místo, aniž byste museli vystávat dlouhé fronty na poště. Po dokončení objednávky se Vám ozve kurýr, se kterým se domluvíte na podrobnostech dodání. Zboží Vám bude doručeno vždy zcela zdarma nehledě na cenu objednávky.

Jak dlouho trvá doručení zboží a lze jeho trasu sledovat?

V případě, že zboží objednáte do 16:00, bude ještě tentýž den předáno přepravci, který Vám jej doručí následující pracovní den. Po obdržení čísla zásilky ji lze sledovat na stránkách PPL s.r.o.

Jaké mám možnosti, když nestihnu kurýra?

Pokud budete z jakéhokoli důvodu v termín původního doručení zaneprázdněni, lze si s kurýrem domluvit náhradní termín, kdy a kde k doručení zboží dojde. Společnost PPL s.r.o. nabízí nejen doručení balíčku na Vaši adresu, ale i alternativy v podobě osobního odběru na příslušném depu či doručení na PPL ParcelShop.

Posíláte zboží i do zahraničí?

Prozatím se zaměřujeme na český trh, nicméně expanze do zahraničí figuruje na pořadu dne a momentálně probíhá jednání, abychom byli schopni špičkový servis nabízet i v zahraničí. Pokud se nacházíte v zahraničí, ale přesto máte o naše zboží zájem, neváhejte nás kontaktovat - rádi pro Vás vymyslíme individuální řešení.

Jak u Vás mohu zboží zaplatit?

Našim zákazníkům nabízíme pohodlnou možnost platby kartou, jež je zprostředkována platební branou od ČSOB či převodem na účet. Jedná se o nejnovější platformu eAPI, která klade důraz na maximální bezpečnost, jež je zajištěna technologií 3D-Secure s certifikací nejpřísnějších bezpečnostních standardů asociací Visa a MasterCard. Platební brána je přístupná i na mobilních telefonech a tabletech. Pro zaryté odpůrce technologií a vymožeností moderního světa nabízíme i tradiční platbu dobírkou - a to jak v hotovosti, tak platební kartou u kurýra.

Jste registrovaní k elektronické evidenci tržeb?

Ano, elektronická evidence tržeb je implementována v platební bráně, kterou nám poskytuje ČSOB. Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin. #Sorryjako

Jak mohu vyměnit nebo vrátit objednané zboží?

Podle zákona má zákazník právo vrátit zboží 14 dní od zakoupení. Zboží zasílejte prosím na adresu: U Prioru 1076/5, 161 00 Praha 6. Podrobnější informace ohledně reklamací naleznete v našich Obchodních podmínkách.